Tentang DISQUS: Pandangan Anda?

bismillahirrahmanirrahim dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

Saya minta maaf kepada semua pengunjung yang ada singgah ke blog ini dalam masa 2, 3 minggu lepas. Sekarang saya dalam fasa ujian pertengahan semester di universiti. Jadi, tak sempat untuk update blog dan membaik pulih sistem komen dekat blog. 

disqus, komen disqus, sistem disqus, pendapat anda
Sistem Komen Disqus

Alhamdulillah, dengan izin Yang Maha Esa saya dipertemukan dengan jalan keluar bagi masalah yang dihadapi di ruangan komen. Dalam mencari jalan penyelesaiannya saya telah mendaftar akaun Disqus seperti yang disarankan oleh hasrulhassan.com dan telah menukarkan ruangan komen Blogger kepada ruangan komen Disqus.

Cuma sekarang, andainya ada yang terbaca entri ini, saya pohon untuk BERI PENDAPAT ANDA tentang komen Disqus ini. Adakah ia memudahkan atau menyusahkan anda dan sesiapa sahaja yang singgah ke blog yang menggunakan sistem Disqus. Saya tahu blog ini tidak tersenarai dalam blog yang punyai trafik tinggi, tapi saya pohon jika ada yang terbaca entri ini tolonglah keluarkan pendapat anda.

Terlebih dahulu, saya iringi dengan ucapan ribuan terima kasih. Kerjasama yang diberikan amat dihargai. Semoga ia bermanfaat untuk semua, in sya Allah.

Post a Comment

Terima kasih atas komen yang berhikmah dan baik. Setiap komen anda amat dihargai:)

Terbaru Lebih lama