Review: Ebook Percuma Robot Tshirt oleh Akmal Adios

Nak menjana wang online tapi tak tahu nak bermula macam mana? Saya ada satu cadangan menarik dan mudah serta percuma! Memperkenalkan Ebook PERCUMA: Robot Tshirt "Sebulan $500 Dengan T-shirt Antarabangsa Tanpa Simpan Stok" oleh Akmal Adios.

Review ebook robot t-shirt
Ebook Robot Tshirt Percuma (Download)

Anda tidak membuang masa kerana berdasarkan kajian kes, menghasilkan $100 sehingga $400 sebulan tidak lagi mustahil dan anda turut berpotensi untuk menjana pendapatan secara pasif dan mampu memberi wang kepada anda secara konsisten dengan izin Allah SWT.

Jangan sesekali pandang rendah dengan ebook ini kerana walaupun percuma ianya telah dikarang dengan kualiti isi kandungan yang terbaik. Langkah-langkah yang ditunjukkan mudah untuk diikuti oleh sesiapa pun.

Bab 1


Bab ini membawa anda untuk mengenalpasti niche t-shirt yang bakal anda jual. Ingatlah bahawa anda akan menjual peringkat antarabangsa dan sememangnya terlalu banyak persaingan dan amat sukar bagi anda untuk memenanginya jika ilmu anda kurang.

Ebook ini turut memuatkan langkah-langkah bergambar yang amat mudah diikuti untuk anda mencari keyword yang paling sesuai dan laku keras di kalangan masyarakat dunia iaitu bakal pelanggan t-shirt yang anda jual itu. Tidak ketinggalan juga 20 contoh niche t-shirt yang boleh anda gunakan berdasarkan pengalaman peribadi penulis sendiri.

Anda pasti terkejut apabila diperkenalkan dengan sebuah laman web yang membolehkan kita untuk design t-shirt dengan aplikasi percuma dan melakukan kerja-kerja selanjutnya seperti pemasaran dan penghantaran ke seluruh dunia dengan mudah sekali dan yang pentingnya, anda tidak perlu menyimpan sebarang stok!

Bab 2


Bab ini menerangkan langkah pilihan dan ianya amat penting bagi orang yang memikirkan kesan positif untuk perniagaan yang berjangka masa panjang iaitu menjenamakan perniagaan dan menjenamakan t-shirt anda sendiri.

Bab 3


Dalam bab ini, penulis mengajar anda cara untuk mereka bentuk t-shirt anda sendiri dan mencipta e-inventory. Sesungguhnya proses ini amat menyeronokkan dan sistemnya berjalan secara automatik dan memungkinkan anda untuk buat ratusan design t-shirt dan hanya biarkan ia beroperasi.

Turut dikongsikan masalah-masalah yang biasa timbul dan langkah-langkah mudah untuk mengatasinya supaya t-shirt anda laku dijual di pasaran antarabangsa. Penulis juga ada mencadangkan satu software lengkap dengan cara-cara penggunaannya yang bakal membantu anda dalam menghasilkan design t-shirt sehingga beberapa ratus design dengan hanya beberapa klik sahaja!

Bab 4


Bab ini menceritakan tentang promosi yang mana anda akan diajar untuk mendaftar akaun serta menggunakannya sekaligus mempromosikan perniagaan t-shirt anda di tiga buat platform di internet iaitu:
1. T______.
2. P________.
3. W_____.

Pilihan di tangan anda sama ada anda ingin memiliki ebook percuma ini ataupun tidak. Tapi ingat, dengan download ebook ini anda diberi beberapa tawaran lagi untuk tambah wang saku anda dengan kos yang percuma sahaja.

Sudahlah, jangan teragak-agak lagi. Anda tidak akan rugi walau sesen pun dengan download ebook percuma ini. In sya Allah anda akan mendapat manfaat dan ilmu yang berguna dengan hanya membacanya dan dapat menjana wang dengan mengamalkannya! Download di sini sekarang >>> http://bit.ly/1fipFwQ

Saya bimbang juga takut nanti ebook ini akan diletakkan harga ataupun tidak lagi diberikan kepada umum selepas ini. Anda seorang yang bijak jika bertindak cepat!

33 Ulasan

Terima kasih atas komen yang berhikmah dan baik. Setiap komen anda amat dihargai:)

  1. Ya..satu peluang baik buat mereka yg ingin mencuba dan mendapatkan ilmu berniaga online.
    Semoga berjaya Wafi...usaha itu tangga kejayaan.

    BalasPadam
  2. Perkongsian yg menarik ni.. t kasih Wafi.. :)

    BalasPadam
  3. harap yang berminat tu tidak akan melepaskan peluang :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang ramai sekarang ni yang berminat untuk jana pendapatan sampingan dari rumah dan ni salah satu peluang yang ada

      Padam
    2. Saya perasan gak tu, niche ni mmg laku sekarang

      Padam
    3. mudah kan sekarang, semuanya ada panduan :)

      Padam
    4. Sama ada usaha buat atau tidak

      Padam
  4. dulu pernah sekali bukak bisness tshirt ni dengan member masa kat U.. tapi member semua dah grad, bissnes stop mcm tu je.. hehehe

    BalasPadam
  5. Thanks Wafi atas perkongsian berguna ini :)

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. Kalau buat dgn niat betul in sya Allah akan diberkati

      Padam
  7. bagus ada ebook begini.. pasti tidak rugi memilikinya..

    BalasPadam
  8. wah bagus2 ..tambahkan ilmu..kembangkan potensi diri...

    BalasPadam
    Balasan
    1. belajar banyak-banyak, amal banyak-banyak

      Padam
  9. Yang biasa beli online dan berminat perlu ambil peluang ni...

    BalasPadam
  10. masyukkk ni..peluang yg baik :)

    BalasPadam
  11. peluang ni, tapi belum masanya lagi mama nak berniaga secara online.. hihi
    tapi sekadar bacaan sahaja ok kot

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum.

    Bisnes t-shirt guna robot ke? Macam mana, menarik nampak. Ebook Percuma ke?

    BalasPadam
  13. bisnes t shirt ae.. menarik ni.. sb permintaan agak tinggi juga untuk pembuatan tshirt

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen yang berhikmah dan baik. Setiap komen anda amat dihargai:)

Terbaru Lebih lama